ما در برابر سرویس هایمان مسئولیم...

اگر شما به هر طریقی با سرویس های تارینو به مشکل خورده‌اید، طبق موارد قوانین تارینو، مسئولیت ان برعهده ما باشد، ما آن را پیگیری و در اسرع وقت مشکل‌شما را حل خواهیم کرد.

این حق بدیهی شماست که در صورت نیاز با بخش پشتیبانی، فروش یا مدیریت تماس حاصل کنید.



روش های اعلام شکایات

راه‌های ارتباطی با تک‌ تک بخش‌های تارینو در ارتباط با ما آمده‌است.
خواهشمند است برای تسهیل رسیدگی به شکایات ابتدا از پنل خود درخواست پشتیبانی دهید یا از طریق سیستم چت با ما در ارتباط باشید.
و در صورت لزوم با شماره تلفن پشتیبانی ما که در پایین صفحه هم آمده‌است، تماس حاصل نمایید.

اطلاعات موردنیاز

در صورت ارسال درخواست خود برای ما (از طریق ایمیل، چت یا تیکت) استدعا داریم که اطلاعات زیر را به منظور تسریع رسیدگی درج نمایید:

  • نام کاربری حساب
  • اطلاعات تماس مانند ایمیل و شماره تلفن‌همراه جهت تماس
  • شرح مشکل پیش‌امده با جزییات
  • اگر مشکل فنی است، مراحل بازتولید مشکل برای بررسی کارشناسان
  • حق و حقوق ضایع شده در نتیجه این مشکل
  • پیشنهاد شما برای رفع و رسیدگی


امید است که با ذکر موارد فوق تا جای امکان، فرآیند رسیدگی از سمت ما بهتر و سریع‌تر انجام شود.



رایگان شروع کنید و خودتان قضاوت کنید شروع سفارش

ارتباط باما یا با واحد فروش تماس بگیرید: ۰۲۱ ۲۸۴ ۲۲۵ ۳۴